کارگزار قبلی باشگاه استقلال که هنوز با این باشگاه قرارداد دارد، معتقد است قرارداد این باشگاه با کارگزار جدید غیر قانونی است.

درگیری استقلال با کارگزار سابق/ قرارداد آبی پوشان با کارگزار جدید قانونی است؟ به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی در حالی روز گذشته برای چندمین بار از سمت خود در هیئت مدیره باشگاه استقلال استعفا داد که امضای این شخص پای قرارداد باشگاه با کارگزار جدید دیده نمی شود.

باشگاه استقلال بدون فسخ قرارداد با کارگزار قبلی خود، با کارگزار جدیدی قرارداد امضا کرده و جدا از تضامین مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده است.

با وجود امضای سعادتمند پای قرارداد با کارگزار جدید، این احتمال وجود دارد که قرارداد باشگاه استقلال با این شرکت غیر قانونی باشد، زیرا عقد چنین قراردادی به تایید تمام اعضای هیئت مدیره نرسیده و امضای اعضا در آن دیده نمی شود.

همچنین کارگزار قبلی هم از باشگاه استقلال شکایت کرده و آن ها معتقدند قرارداد مسئولان باشگاه با کارگزار جدید غیر قانونی است زیرا بدون فسخ قرارداد با آریا برتر منعقد شده است.

از طرف دیگر در قرارداد استقلال با شرکت آریا برتر بند فسخی وجود ندارد و این شرکت به دلیل سرمایه گذاری هایی که برای باشگاه استقلال انجام داده، حاضر به قطع همکاری با آبی پوشان نیست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار